Subject: IP6769 I etapp elektriprojekt
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 13:44:13 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6769 „ Vändra-Viluvere fiidri
rekonstrueerimine I etapp, Kõnnu küla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond“

Saadan esialgse maakaabli paigaldamise projekti. Sooviks teada kas on
vastuväiteid/tingimusi kaabli paigaldamiseks antud piirkonda?

Planeeritud on kinniselt läbida 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee alt ning
kulgeda/läbida 20160 Lokuta-Kõnnu tee.

Täpsemaks kirjeldamiseks lisasin ka ajutise asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.